دلم برات تنگ شده...
نوشته شده توسط : ملیکا

my love 2

امروز داشتم به  یه آهنگی گوش میدادم که خیلی دلمو به صدا در آورد انگار حرفایه دله من بود که داشت میزد دوس دارم واستون بنویسم.

بت گفتم میخوام یادت نیوفتم

چشام هی تو نخ عکس تو میره

یه آهنگی گذاشتم که میدونم

اگه گوشش کنی گریه ات میگیره

صدام از گریه ی دیشب گرفته

دارم میمیرم از دیونه حالی

با اشکام باز مهمونی گرفتم

همه چی هست فقط جایه تو خالی

چقدر دلم برات تنگ شده گلم نمیدونی چه زجری میکشم وقتی میبینم اینقدر باهام سرد برخورد میکنی!

وقتی بهت میگم میخواستم حالت رو بپرسم و تو میگی ممنون میشم اگه دیگه حالمو نپرسی...

اون لحظه دلم میخواد بمیرم.





:: برچسب‌ها: گریه ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar05.jpg
باران در تاریخ : 1390/2/2/5 - - گفته است :
سلام ملیکای عزیز. این درد تورو من خیلی وقته که حسش کردم. البته اون بدون اینکه ازدواج کنه رفت. یعنی منو قبول نکرد ولی چاره چیه باید تسکینش داد. بعد 3سال تازه دارم به حالت معمولی بر میگردم.

/weblog/file/img/m.jpg
آناهیتا در تاریخ : 1390/2/2/5 - - گفته است :
سلام ملیکای عزیزم. احساس میکنم کاملا درکت میکنم ، من هنوز با عشقم هستم ولی تا حالا شده که حس الان تورو داشته باشم و واقعا درکت میکنم که چی میگی و چی میکشی ... بمیرم واست گلم ، غصه نخور ، ... نمیگم فراموشش کن چون میدونم به این راحتی ها نیست
توی نظر سنجیت باید یه گزینه دیگه هم بزاری ... آره ، ولی باهمیم ولی هنوز ازدواج نکردیم
متوجه منظورم شدی ؟؟ مثل موقعیت من
ملیکا جونم به وبلاگ من سر بزن... منتظرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: